Так як час і прогрес невблаганні, і кожен день підкидає свої виклики, нам залишається тільки підлаштовуватися під нові вимоги, знаходячи все нові і нові необхідні навички. Сьогодні вже рідко зустрінеш професії, де достатньо однієї вузької спеціалізації. Одна з таких професій – це рекрутер.

На сьогоднішній день HR у компанії – це одна з найважливіших фігур, яка здатна впливати на багато аспектів, створюючи своєю діяльністю максимально сприятливий клімат у колективі. У зв’язку з цим ролі, які поєднує HR, вже не можна порахувати на пальцях навіть однієї руки. Нам удалося нарахувати їх 8.

Отож він список ролей, які сьогодні поєднує менеджер з підбору персоналу.

1. Прискорювач

Сьогодні швидкість має першорядне значення. У сучасному світі, коли інформація оновлюється щомиті, вміння швидко приймати рішення – воно з переваг вашого бізнесу. У більшості компаній темп різних процесів надто повільний, нескінченні реорганізації та бюрократичні моменти гальмують весь механізм. HR може допомогти прискорити процес ухвалення рішень.

2. Сполучна ланка

Сьогодні в компаніях все збудовано на зв’язках. HR повинен зосередитися на побудові та зміцненні зв’язків. Між країнами. Між функціональними галузями. Між старшим поколінням та молоддю. Між бебі-бумерами та поколіннями Y та Z. Між традиціями та інноваціями. Між тренд-сеттерами та послідовниками. Між офісними співробітниками та фрілансерами.

3. Дизайнер

Так як завдання HR – створення та підтримання сприятливої ​​атмосфери в компанії, з деяких пір вони беруть активну участь у дизайні робочого місця. Адже HR може оцінити як функціональність простору, але й продумати деталі, щоб робоче місце було максимально комфортним і могло задовольнити потреби різних груп. Так, наприклад, він завжди знає, що необхідно включити до дизайн-проекту такі важливі елементи, як робочі столи без перегородок, тихі зони або кімнати, традиційні переговорні кімнати та спеціальні переговорні для засідань.

4. Зберігач цінностей

Компанії та люди стають дедалі більше орієнтованими на цінності. Сильні цінності необхідно постійно обстоювати та плекати. Саме HR повинні бути зразками для наслідування, які своєю поведінкою стануть мотивувати інших слідувати цінностям компанії.

5. Відповідальний за навчання та розвиток співробітників

Динамічні та успішні компанії постійно підвищують рівень своїх співробітників за рахунок навчання та підвищення кваліфікації. Саме HR відіграє вирішальну роль у безперервній освіті персоналу: йому необхідно мотивувати людей проходити навчальні програми (часто цей процес сприймається як непотрібна та нудна витрата робочого часу), а також забезпечити, щоб результати навчання позитивно впливали на компанію загалом.

6. Аналітик

Традиційно аналіз даних є однією з основних компетенцій HR. І тим не менше, сучасному HR в умовах дедалі більшої діджиталізації сфери, без аналітики не обійтися, і тут новітні технології приходять допомогу. HR повинні мати свої точки отримання інформації по всій організації, а інструменти HR-аналітики повинні бути щомиті під рукою. Як поводяться співробітники у критичних ситуаціях? Які їх здібності та навички старіють і просто втрачають актуальність? При цьому аналітика кадрів вже має не просто допомагати тримати руку на пульсі, але передбачати можливі ситуації та прогнозувати необхідність тих чи інших ресурсів.

7. Трохи ледар

Відпочинок просто необхідний. І в цьому питанні HR повинен бути прикладом.

8. Працівник ресепшн

Важливою якістю у роботі HR є гостинність. Коли компанії досліджують досвід співробітників при знайомстві з організацією, часто згадують, як важко знайти відповідну інформацію про персонал. Звичайно, є внутрішні мережі, але знайти необхідну інформацію швидко не завжди можливо. Якщо ви спробуєте зв’язатися з центром обслуговування HR, до них важко достукатися. Виходячи з цього, можна зробити висновок, що гостинність як навичка має бути на найвищому рівні для співробітників HR сфери. Хоча незабаром чат-боти відіграватимуть важливу роль, для більш складних питань нам знадобиться людська взаємодія.