Гейміфікація та її застосування в рекрутингу

Гейміфікація (або ігрофікація) – застосування підходів, характерних для комп’ютерних ігор, у неігрових процесах з метою залучення користувачів та споживачів, підвищення їхньої залучення до вирішення прикладних завдань, використання продуктів, послуг. Цей метод, який виник завдяки проникненню ігрових технологій у сфери життя, і, довівши свою ефективність, останні кілька років набирає обертів. Було багато розмов про використання ігрових підходів в освіті, особливо в мовному навчанні, але є лише кілька прикладів успішного їх застосування в бізнесі. Одна з областей, де гейміфікація може бути використана ефективно та з користю на користь обох сторін є рекрутинг.

На сьогоднішній день багато рекрутерів починають використовувати гейміфікацію як засіб відбору серед кандидатів. Наприклад, в компанії Knack, замість звичайних нудних інтерв’ю претендентам пропонують зіграти в гру під назвою “Офіціант Васабі”, де вам належить виконувати роль офіціанта. Але, коли гра, на перший погляд, може виглядати мило і цікаво, насправді в її створенні були задіяні дизайнери, розробники, а також дослідники поведінкових моделей. Гра вимірює вашу реакцію, як ви взаємодієте з клієнтами, стежить, яких областей екрану ви торкаєтеся найчастіше, і вимірює цілу низку інших факторів, які мають важливе значення для компанії, в яку ви хочете потрапити.

Пропонуємо вам кілька ідей, як можна використовувати гейміфікацію в залученні нових талантів.

Організуйте конкурс

Щоб залучити найкращих фахівців у вашій галузі, ви можете організувати конкурс, що, наприклад, Google робить на регулярній основі. Такий підхід має кілька переваг. По-перше, ви залучите конкурентоспроможних і справді зацікавлених людей, які боротимуться за місце в компанії. По-друге, такі активності часто мають дуже позитивні відгуки, і ви зможете зібрати велику кількість заявок.

Запустіть віртуальний ярмарок вакансій

Компанія UBMStudiosUnicruit провела опитування про віртуальні ярмарки вакансій, і виявила, що 92% учасників попросили, щоб їх у майбутньому знову запросили на ярмарок. Більше того, 84% із них рекомендували б віртуальний ярмарок кар’єри другові. В інтернеті є безліч інструментів, які дозволяють легко створити віртуальний ярмарок вакансій. Ви також можете створити свій ярмарок вакансій таким чином, що дозволить перевірити кваліфікацію вашого кандидата, звужуючи вибір правильних людей.

Запропонуйте вашим кандидатам вирішити тести та головоломки

У той час, як рівень підготовки кандидата та його професійний досвід перевірити досить легко, дізнатися про їхні інші здібності, такі як вміння думати під тиском чи вирішувати проблеми на місцях не завжди вдається. Щоб дізнатися про кандидатів краще і зібрати цінні відомості про них, запропонуйте їм короткі тести і головоломки під час співбесіди, щоб оцінити необхідні скіли. Таким чином, ви можете знайти кандидата, який може бути не найкращим “на папері”, але який, безумовно, може стати найкращим у цій галузі.

Проводьте відео-інтерв’ю

Відео-інтерв’ю вигідні для обох сторін як для роботодавців, так і для майбутніх працівників.

Як показує практика, досвід відео-інтерв’ю менш напружений для кандидатів, тому що вони можуть уявити себе, перебуваючи в звичній і комфортній обстановці. – Коментує Стівен Девіс, який є менеджером з CareersBooster.

Це також єдиний прийнятний варіант, якщо ви хочете найняти віддаленого працівника. Крім того, якщо ви рекрутер або роботодавець, ви можете записувати інтерв’ю і переглядати їх пізніше, щоб переконатися у своєму виборі.

Показуйте індикатор прогресу

Сьогодні ви можете дуже багато. Наприклад, якщо ви складаєте профіль на фріланс сайтах, або щось подібне, ви зможете побачити індикатор, який показує вам, як далеко ви зайшли в процесі створення власного профілю. Такий же підхід може бути використаний, щоб зберегти залученість претендента і мотивувати його перейти на наступний етап якнайшвидше. Як тільки він сягає кінця, то може отримати свою нагороду.

Заключне слово

Якщо у вас виникли проблеми з пошуком потрібних людей на посаду у вашій компанії, можливо, варто спробувати ввести елементи гейміфікації в процес рекрутингу. Ви не тільки зробите весь процес менш напруженим і цікавішим для обох сторін, але також зможете зібрати цінну інформацію про кращі таланти, яку зможете використати в майбутньому, якщо буде потрібно.